فیزیوتراپی در گیلاوند ، پردیس ، رودهن ، بومهن و سایر مناطق افراد توسط متخصصان فیزیوتراپی ما در مرکز فیزیوتراپی رایبد ارائه می شود.

فیزیوتراپی روشی ایمن ، پرکاربرد و موثر در درمان مشکلات اسکلتی ـ عضلانی ، مشکلات نورولوژیک ، مشکلات کف لگن ، مشکلات مادرزادی کودکان و … بسیاری مشکلات و اختلالات دیگر است که می تواند کیفیت زندگی افراد را بهبود بخشد و به افزایش استقلال و کاهش وابستگی به اطرافیان کمک می کند.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی رایبد در گیلاوند خدمات تخصصی فیزیوتراپی را بالا ترین کیفیت و با استفاده از تجهیزات پیشرفته فیزیوتراپی ارائه می دهند، هدف ما کمک به بیماران برای داشتن زندگی با بالاترین سطح کیفیت و کمترین میزان درد و ناراحتی است.

فیزیوتراپیست ها در ساختار بدن انسان و حرکت آن متخصص هستند. آنها با افراد در هر سنی کار می کنند تا طیف وسیعی از بیماری ها از جمله آسیب های ورزشی و شرایط اسکلتی- عضلانی و همچنین بیماری های مزمن مانند دیابت، چاقی، آرتروز و سکته را درمان کنند. فیزیوتراپیست ها در ارزیابی، تشخیص، برنامه ریزی و مدیریت مراقبت از بیمار نقش دارند.

فیزیوتراپی یک حرفه مراقبت بهداشتی است که به افراد کمک می کند تا قدرت، عملکرد، حرکت و رفاه کلی خود را بازیابی، حفظ و به حداکثر برسانند. 

فیزیوتراپیست های ما در مرکز فیزیوتراپی رایبد (فیزیوتراپی در گیلاوند) از دانش خود برای ارزیابی، تشخیص و درمان علائم بیماری، آسیب و ناتوانی های زیادی بهره می برند.

فیزیوتراپی شامل توانبخشی و همچنین پیشگیری از آسیب و ارتقای سلامت و تناسب اندام است و کیفیت زندگی افراد را در هر سن و شرایطی بهبود می بخشد.

اهداف و فواید فیزیوتراپی

  • افزایش قدرت بدنی
  • تقویت عضلات ضعیف شده
  • جلوگیری از ضعف و آتروفی عضلات پس از بیماری و جراحی
  • افزایش انعطاف پذیری و دامنه حرکتی
  • از بین بردن محدودیت های حرکتی
  • تسکین درد و ناراحتی ناشی از بیماری و آسیب دیدگی
  • پیشگیری از آسیب دیدگی مجدد

خدمات تخصصی فیزیوتراپی در گیلاوند

  • فیزیوتراپی بیماران ارتوپدی
  • فیزیوتراپی آسیب های ورزشی
  • منوال تراپی
  • طب سوزنی و درای نیدلینگ
  • لیزر درمانی با لیزر پرتوان و کم توان

با شیوع چاقی و سبک زندگی کم تحرک در زندگی های امروزی مشکلات اسکلتی ـ عضلانی نیز شیوع بالایی پیدا کرده و افراد زیادی نیازمند خدمات فیزیوتراپی برای درمان و توانبخشی این مشکلات هستند، متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی رایبد (فیزیوتراپی در گیلاوند) از تکنیک های موثر فیزیوتراپی همچون تکنیک های درمان دستی و منوال تراپی ، تمرینات ورزشی شامل تمرینات تقویتی و دامنه حرکتی ، سوزن خشک ، تکنیک های تسکین دهنده درد مانند لیزر پرتوان و کم توان و الکتروتراپی و دیگر راهکارهای فیزیوتراپی بهره می برند.

فیزیوتراپی در آسیب های ورزشی نیز یکی از خدماتی است که در کلینیک فیزیوتراپی رایبد (فیزیوتراپی در دماوند) به عزیزان ورزشکاری که دچار آسیب دیدگی شده اند ارائه می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا فیزیوتراپیست ها مراقبت از بیماران را در طیف وسیعی از مشکلات اسکلتی عضلانی، قلبی و عروقی و عصبی ارائه می دهند. آن‌ها به بیماران مبتلا به مدیریت بیماری های مزمن کمک می‌کنند، توصیه‌های اصلاح سبک زندگی و خود مدیریتی را ارائه می‌کنند، وسایل کمک حرکتی را تجویز می‌کنند و … بسیاری خدمات دیگر.

فیزیوتراپیست ها اغلب به عنوان بخشی از تیم های چند رشته ای می توانند به درمان طیف وسیعی از بیماری های مزمن کمک کنند. آنها برای طراحی برنامه های مراقبت فردی آموزش دیده اند که به بررسی عوامل خطر ناشی از بیماری های همراه و محدودیت های فیزیکی در افراد مبتلا به بیماری های مزمن کمک می کند.

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در گیلاوند – فیزیوتراپی در دماوند – فیزیوتراپی در پردیس – فیزیوتراپی در رودهن – فیزیوتراپی در بومهن – فزیوتراپی در سیاه سنگ – فیزیوتراپی در بلوار بهشتی – فیزیوتراپی در بلوار آیت الله خامنه ای – فیزیوتراپی در هراز – فیزیوتراپی در سادات محله – فیزیوتراپی در سرپولک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید