فیزیوتراپی در منزل دماوند توسط متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی رایبد برای کمک به آن دسته از عزیزانی که به دلیل درد و مشکلات حرکتی توانایی خروج از منزل و مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی را ندارند ارائه می شود.

فیزیوتراپی در منزل با هدف افزایش و تقویت توانایی های حرکتی و بهبود کیفیت زندگی افراد بیمار و ناتوان ارائه می شود.

حفظ ، تقویت و بازیابی تحرک از مزایای خدمات فیزیوتراپی است که توسط متخصصان ما ارائه می شود.

بیماران سالمند ، افرادی که به دلیل بیماری دچار محدودیت و مشکلات حرکتی شده اند و افرادی که تحت جراحی های ارتوپدی بزرگ از جمله جراحی تعویض مفصل زانو و لگن قرار گرفته اند بیش از سایر افراد از مزایای فیزیوتراپی در منزل دماوند بهره مند می شوند.

کاهش درد، بازیابی تحرک و انعطاف پذیری، افزایش دامنه حرکتی مفاصل و تقویت عضلات ضعیف شده از مهم ترین اهدافی هستند که توسط متخصصان ما دنبال می شوند.

فیزیوتراپی در منزل دماوند برای چه مشکلاتی ارائه می شود؟

فیزیوتراپی در منزل برای سالمندان
ضعف و محدودیت های حرکتی ، بیماری هایی همچون آرتروز مفصلی و انجام جراحی از مهم ترین دلایلی هستند که فرد سالمند را واجد شرایط فیزیوتراپی در منزل می کنند. فیزیوتراپی در منزل به این عزیزان کمک می کند تا با وجود مشکلات و ناتوانی های حرکتی از مزایای فیزیوتراپی برای بهبود شرایط فیزیکی خود بهره مند شوند.

فیزیوتراپی در منزل پس از جراحی
انجام جراحی بخصوص جراحی در اندام های تحتانی سبب بروز ناتوانی در راه رفتن و تحرک مستقل می شود و فرد را برای مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی دچار مشکل می کند.
فیزیوتراپی در منزل دماوند که توسط متخصصان ما به عزیزان ساکن مناطق دماوند ، گیلاوند ، پردیس ، رودهن و بومهن ارائه می شود این مشکل را برطرف کرده است و این عزیزان می توانند از مزایای فیزیوتراپی برای بهبود مشکل خود بدون مشکل خاصی بهره مند شوند.

فیزیوتراپی در منزل برای آسیب های ارتوپدی
شکستگی و دررفتگی مفاصل ، مشکلات ستون فقرات و دیگر آسیب های اسکلتی ـ عضلانی سبب بروز محدودیت های حرکتی برای افراد می شوند.
فیزیوتراپی در منزل در این آسیب ها و اختلالات کمک می کند تا بیماران با وجود مشکلات حرکتی بتوانند خدمات فیزیوتراپی را در منزل خود و با حداقل جایجایی دریافت کنند.

فیزیوتراپی در منزل در اختلالات نورولوژیک
مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب همچون سکته مغزی ، ام اس و پارکینسون با ضعف و اختلالات حرکتی همراهند و این بیماران برای مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی دچار مشکلات و محدودیت های زیادی هستند.
خدمات فیزیوتراپی در منزل که توسط متخصصان ما ارائه می شود به این عزیزان کمک می کند تا با کمترین مشکل و میزان جایجایی بتوانند از فواید فیزیوتراپی برای بهبود شرایط خود بهره ببرند.

فواید فیزیوتراپی

  • کاهش و از بین بردن احساس درد
  • بهبود وضعیت تعادلی و کاهش خطر سقوط
  • تسریع بهبودی و کاهش دوران نقاهت
  • تخفیف عوارض پس از بیماری ، آسیب دیدگی و جراحی
  • بهبود شرایط سالمندان
  • بهبود کیفیت زندگی

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منزل دماوند – فیزیوتراپی در منزل پردیس – فیزیوتراپی پس از جراحی تعویض مفصل – فیزیوتراپی پس از سکته مغزی در پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید